Książka „Etykieta w biznesie w relacjach z klientem”

Książka „Etykieta w biznesie w relacjach z klientem”

Zamawiam

Książka „Etykieta w biznesie w relacjach z klientem” jedyna w swoim rodzaju publikacja, która odpowiada na wiele pytań odnośnie dobrych manier w relacjach z klientem. W tym m.in.

  • Dlaczego klienci z nami zostają?
  • Jakie znaczenie ma rekomendacja przed dokonaniem zakupu?
  • Czym różni się savoir-vivre od etykiety biznesu?
  • Gdzie jest miejsce klienta na drabinie precedencji?
  • Jak poprawnie przywitać się z klientem?
  • Jak bezbłędnie przedstawić pracowników swojej firmy klientowi?
  • Jakie tematy są idealnym pomysłem na small talk?
  • Jak poprawnie wymieniać się wizytówkami?
  • Jak wybrać restaurację na spotkanie z klientem?
  • Jak napisać poprawny e-mail do klienta?
  • Jak z taktem kontaktować się z klientem w mediach społecznościowych?
  • Jakie są kluczowe zasady dress code`u podczas spotkań z klientami?

Oprócz treściwych informacji każdy rozdział zawiera ćwiczenie do samodzielnego rozwiązania a w części końcowej znajdą Państwo także dodatek specjalny, który powstał we współpracy z ekspertką z dziedziny zyskownej obsługi klienta Iwoną Bednarek.

Kim jest autorka?

Dr Maria Pierzchała-Leśniak jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (dziennikarstwo oraz studium zarządzania w biznesie), Akademii Dyplomatycznej w Wiedniu oraz doktorem nauk politycznych (Uniwersytet Wiedeński). Pracowała m.in. w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu a także w Szkole Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Genewie. Odbyła praktyki w ONZ w Nowym Jorku, w Parlamencie Europejskim oraz w międzynarodowej firmie konsultingowej B&S Europe w Brukseli. W czerwcu 2016 r. ukazała się jej książka „Dyplomacja od podstaw w opowieściach ekspertów” a w 2017 r. „Czółenka czy szpilki? Poradnik savoir-vivre dla kobiet gotowych na sukces z klasą”. „Etykieta w biznesie w relacjach z klientem” to jej trzecia książka i powstała w szczególnym momencie, bo po blisko trzech latach zbierania doświadczeń w prowadzeniu własnej firmy i pracy jako trener etykiety biznesu.

Zamówienie realizujemy po otrzymaniu zgłoszenia i po dokonaniu przelewu niezwłocznie nadajemy przesyłkę.

Jeśli macie Państwo pytania na temat książki lub zamówienia serdecznie zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: mpl@intermanners.pl.

Formularz zamówienia