Relacje z mediami

Relacje z mediami

Zapisz się

Szkolenie „Relacje z mediami” to fascynujące wprowadzenie w świat mediów a jego najważniejszymi zadaniami są: pokazanie uczestnikom jak efektywnie współpracować z mediami oraz wskazanie elementów interesujących dla dziennikarzy. Szkolenie skierowane jest do specjalistów PR i osób odpowiedzialnych za kontakt z mediami w swojej firmie czy instytucji.
Ponadto szkolenie to jest idealne praktycznie dla każdej osoby będącej w trakcie budowania własnej marki np. jako przedsiębiorca, autor czy osoba publiczna. To doskonała okazja, aby uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak udzielać wywiadu prasowego, a jak radiowego czy telewizyjnego na żywo?
  • Jak mówić krótko, konkretnie i atrakcyjnie?
  • W jakich sytuacjach lepiej unikać kontaktu z dziennikarzami?
  • Kiedy oraz w jakich okolicznościach nie wrzucać na Twittera np. selfie, aby nie odnieść poważnych szkód wizerunkowych?
  • Po której stronie premiera stać, gdy oprowadza się go po swojej firmie?

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego dziennikarza radiowej Trójki oraz autora popularnych książek, m.in. „Przywitaj się z królową. Gafy, wpadki, faux pas i inne historie”.

Program

Część I: Budowa relacji z mediami

  1. Co interesuje współczesne media i dlaczego tak rzadko są to Twoje materiały prasowe?

a) Medialna teoria Rogera Ailesa „zagłębienia dla orkiestry”;

b) „Dobra wiadomość to nudna wiadomość a zła wiadomość to wiadomość na pierwszą stronę”;

2. Jak nawiązać i utrzymywać relacje z dziennikarzami?

Część II: Metody i narzędzia we współpracy z mediami

  1. Organizacja konferencji prasowej;
  2. Notatka prasowa (press release);
  3. Wywiady i wypowiedzi – „setki” oraz dłuższe rozmowy w radiu i telewizji  (na żywo oraz nagrane);

a) wywiady dla prasy;

  1. Przed kamerą:

a) Elementy wiedzy na temat dress – code`u w wystąpieniach telewizyjnych;

b) Mowa ciała przed kamerą;

  1. Spektakularne gafy osób publicznych, które przeszły do historii. Czego możemy nauczyć się z cudzych błędów?
  2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ze światem.

Część III: Ćwiczenia praktyczne

  1. Przygotowanie notatki prasowej;
  2. Nagranie wypowiedzi „na setkę”;
  3. Dyskusja na forum grupy.

Dodatkowe informacje

Trener: Łukasz Walewski

Autor książek „Przywitaj się z królową. Gafy, wpadki, faux-pas i inne historie” oraz  „Czego królowa ci nie powie. Ambasadorowie”. Od ponad 8 lat dziennikarz radiowej Trójki. Wciąż podróżujący reporter. Nadawał korespondencje z kilkunastu krajów świata. Prowadzący audycje: „Trzecie oblicze dyplomacji”, „Trzy strony świata”, „Europa od kuchni”. Absolwent stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim. Wykłada dziennikarstwo na Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej.

Szkolenie trwa 6 godzin.

W cenę wliczone są przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i zaświadczenie ukończenia szkolenia. W przypadku jeśli nie zbierze się minimalna grupa uczestników wówczas zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia i zaproponowania nowego dogodnego terminu. Gdyby została już dokonana wpłata jest ona niezwłocznie zwracana, gdyby klient nie życzył sobie szkolenia w innym proponowanym terminie.

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

929 zł brutto

Zapisy na szkolenie

Relacje z mediami

Zapisz

Zapisz

Zapisz