ABC kreowania marki miejsca (place branding)

ABC kreowania marki miejsca (place branding)

Zapisz się

P7Równie ważne jak cieszenie się dobrą reputacją jako kraj jest posiadanie miejsc (miast, gmin, regionów) które są markami znanymi na całym świecie i przyciągają turystów, inwestorów i co najważniejsze wykształconych i przedsiębiorczych rezydentów z całego świata, którzy mogą tchnąć nowego ducha w dany region czy miasto. Jeszcze kilkadziesiąt lat temu Dolina Krzemowa była spokojnym regionem, znanym w wąskich kręgach z uprawy śliwek, ale dzięki napływowi wybitnych rezydentów zmieniła się w jedną z najcenniejszych marek na świecie, jeśli chodzi o marketing terytorialny. Podczas szkolenia zostaną omówione wszystkie elementy i kroki w sukcesywnej budowie znanej i szanowanej marki miejsca a także liczne case studies z całego świata. Szkolenie polecane jest pracownikom samorządów terytorialnych oraz właścicielom przedsiębiorstw. Trening dostępny jest w wersji podstawowej (6 godzin) lub rozbudowanej (12 godzin – dwa dni szkoleniowe). Obie wersje szkolenia są możliwe w języku angielskim.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

250 zł brutto

Zapisy na szkolenie

ABC kreowania marki miejsca (place branding)