Budowa i promocja marki opartej na autentyczności

Budowa i promocja marki opartej na autentyczności

Zapisz się

To unikatowe szkolenie autorskie na temat tego jak budować swoją markę na prawdziwych podstawach i przyciągać do siebie właściwych klientów prowadzone przez Annę Piwowarską.

Autentyczność w biznesie pozwala być sobą w swojej działalności! Szkolenie pokazuje krok po kroku, jak budować swoją markę – osobistą i firmową na tym, co zgodne z prawdą, żywe i przyciągające. Autentyczność sprawia, że marka staje się unikalna i nie do podrobienia. Pozwala docierać do właściwych odbiorców – idealnych klientów firmy. Zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do swojego biznesu! Szkolenie polecane jest przedstawicielom biznesu oraz wszystkim osobom zainteresowanym budowaniem swojej marki osobistej. Trening dostępny jest w wersji podstawowej (6 godzin) lub rozbudowanej (12 godzin – dwa dni szkoleniowe).

Rejestracja

Szkolenia zamknięte odbywają się na specjalne zamówienia klientów.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

Do negocjacji

Informacja o prowadzącym

Anna Piwowarska – autorka książki „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?” (wyd. Onepress, 2015). Po ukończeniu studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Jagiellońskim przez sześć lat pracowała jako copywiterka w agencjach reklamowych, pisząc i wymyślając hasła oraz kampanie dla dużych marek. Obecnie rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie, przekazuje podczas warsztatów i konsultacji dla biznesów tworzonych z pasją i sercem. Podpowiada, jak budować swoją markę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym również na swojej stronie: www.autentycznycopywriting.pl

Zapisy na szkolenie

Budowa i promocja marki opartej na autentyczności