Etykieta w biznesie w relacjach z klientem w sektorze B2C

Etykieta w biznesie w relacjach z klientem w sektorze B2C

Zapisz się

p14Etykieta w biznesie w relacjach z klientem w sektorze B2C to jedyne w swoim rodzaju
szkolenie, które jest doskonałą okazją do uzupełnienia i usystematyzowania informacji na ten temat. Szkolenie to dodatkowo zawiera elementy wiedzy z zakresu obsługi klienta
oraz sprzedaży. Posiada mocno praktyczny charakter z  wieloma
ćwiczeniami, studiami przypadków i symulacjami. To także doskonała okazja na rozmowę i zadanie swoich pytań doświadczonemu trenerowi.

 

 

Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie doskonale sprawdzi się w przypadku:
– Właścicieli firm;
– Osób, pracujących na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta;
– Przedstawicieli handlowych;
– Menedżerów.

Program

Część 1

Klient w sektorze B2C – co sprawia, że wybiera właśnie naszą ofertę?

Część 2

Klient a etykieta biznesu

Moduł 1

a) Precedencja a powitanie klienta, przedstawianie innych osób i wymiana wizytówek.
b) Jak przywitać klienta w sklepie lub salonie? Kto właściwie mówi pierwszy „dzień
dobry”?
c) Small talk a technika social jiu jitsu
d) Wymiana wizytówek

Moduł 2

Spotkanie z klientem w restauracji
a) Jak perfekcyjnie zaplanować spotkanie z klientem w restauracji?
b) Etykieta przy stole z zachowaniem zasad dotyczących precedencji klienta
c) Regulowanie rachunku – dlaczego lepiej zapłacić kartą a nie gotówką?
d) Dress code. Jak ubrać się na spotkanie z klientem?

Moduł 3

Zasady etykiety a relacje z klientem w mediach społecznościowych

Część 3

Etykieta biznesu a obsługa klienta

Część 4

Ćwiczenia i symulacje

Dodatkowe informacje:

Trener: dr Maria Pierzchała

Czas trwania: 7 godzin

W cenę wliczone są materiały szkoleniowe i zaświadczenie ukończenia szkolenia. Uczestnicy
otrzymują także wodę mineralną oraz poczęstunek (owoce i ciastka).
W przypadku jeśli nie zbierze się grupa minimum trzech uczestników wówczas zastrzegamy
sobie prawo do odwołania szkolenia i zaproponowania nowego dogodnego terminu. Gdyby
została już dokonana wpłata jest ona niezwłocznie zwracana, jeśli klient nie życzyłby sobie
szkolenia w innym proponowanym terminie.

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

550 zł brutto

Zapisy na szkolenie

Etykieta w biznesie w relacjach z klientem w sektorze B2C