Savoir-vivre, savoir-faire i etykieta w biznesie

Savoir-vivre, savoir-faire i etykieta w biznesie

Zapisz się

 

To wyjątkowe szkolenie, które stanowi praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach dotyczących savoir–vivre, savoir-faire i etykiety w biznesie. W dobie rywalizacji i niezliczonych możliwości zawodowych do kluczowych umiejętności należy wiedza związana z taktownym zachowaniem, które ułatwia relacje międzyludzkie i toruje drogę do nowych kontaktów zawodowych i biznesowych. Znajomość etykiety i zasad savoir – vivre pozwala nam okazywać szacunek, atencję i dobrą wolę innym osobom na wiele sposobów budując przez to wzajemne zaufanie. Ponadto ma także znaczący wpływ w kształtowaniu naszego wizerunku i reputacji w branży a także w relacjach prywatnych i biznesowych. Co ważne, wiedza ta pozwala nam czuć się pewnie i „na swoim miejscu” w każdej sytuacji, co znacznie redukuje poziom stresu w kontaktach biznesowych na różnym szczeblu.

Program szkolenia

Część I

  1. Wyjaśnienie pojęć: savoir-vivre, savoir-faire i etykieta w biznesie;
  2. Cele i zadania etykiety, savoir-vivre, savoir-faire w biznesie oraz korzyści wynikające z ich znajomości.

Część II

  1. Elementy savoir – vivre na co dzień;
  2. Zasada pierwszeństwa na co dzień;
  3. Powitania, przedstawianie się, small talk;
  4. Savoir – vivre przy stole;
    • Plan stołu i ułożenie elementów nakrycia;
    • Kolejność dań;
    • 11 grzechów głównych w zachowaniu przy stole.

Część III

  1. Elementy savoir – faire w biznesie;
  2. Wysyłanie podania o pracę i przygotowanie CV;
  3. Rozmowa kwalifikacyjna;
  4. Pierwszy dzień w nowej pracy;
  5. Zasada oświeconego egoizmu wg Mireille Guiliano.

Część IV

  1. Etykieta w biznesie;
  2. Profesjonalna wizytówka i stosowne jej używanie;
  3. Korespondencja i rozmowy telefoniczne w biznesie;
  4. Netykieta (e-mail, WEB 2.0);
  5. Rola i elementy odpowiedniego stroju biznesowego;
  6. Moduł: etykieta a dobór perfum;
    • Jakie perfumy są stosowne do wieku, pozycji, płci, pory dnia i sytuacji?
    • Jakie kompozycje zapachowe sprawdzają się w określonych sytuacjach i jakie faux – pas mogą się z tym łączyć?;
  7. Etykieta biznesu w środowisku międzynarodowym;
    • Osiem komponentów protokołu międzynarodowego wg Carl`a A. Nelsona.

Część V

Ćwiczenia i symulacje

Dodatkowe informacje

Trener: dr Maria Pierzchała

Szkolenie trwa 6 godzin.

W cenę wliczone są przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i zaświadczenie ukończenia szkolenia.

W przypadku jeśli nie zbierze się grupa minimum trzech uczestników wówczas zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia i zaproponowania nowego dogodnego terminu. Gdyby została już dokonana wpłata jest ona niezwłocznie zwracana, gdyby klient nie życzył sobie szkolenia w innym proponowanym terminie.

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

480 zł brutto

Zapisy na szkolenie

Savoir-vivre, savoir-faire i etykieta w biznesie