Sztuka networkingu w biznesie

Sztuka networkingu w biznesie

Zapisz się

 

Osoba, dla której kontakt z ludźmi jest męczącym obowiązkiem nie powinna szukać swojego szczęścia w biznesie, gdyż właśnie od umiejętności przyciągania do siebie odpowiednich ludzi zależy sukces w tej dziedzinie. W kontaktach międzyludzkich, które implikują nasze „być albo nie być” w przedsiębiorczości chodzi o ciekawe grono partnerów biznesowych, klientów, mentorów i potencjalnych pracowników, ale też pracodawców od których można się wiele nauczyć.
Jak stać się człowiekiem, którego warto znać i który zna wielu interesujących i wartościowych ludzi? To ważna wiedza, ponieważ nawet jeśli ktoś prowadzi firmę i wypuszcza solidne produkty a jest osobą, z którą prywatnie nikt nie chciałby mieć nic do czynienia to dni takiego przedsiębiorstwa łącznie z jej właścicielem są policzone, bo biznes to przede wszystkim ludzie.
Budowa relacji to ważna umiejętność i projekt, który powinien być rozpisany na całe życie. Najlepiej kiedy rozpoczyna się już w przedszkolu, kiedy rozwijają się umiejętności komunikacyjne. Czego możemy nauczyć się od wytrawnych mistrzów networkingu tj.: Bill Clinton, John F. Kennedy i Keith Ferrazzi? Na te pytania znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w szkoleniu „Sztuka networkingu w biznesie”.

Plan szkolenia

Moduł 1

  • Czym jest networking i dlaczego jest tak ważny?
  • Co jest parodią networkingu i jakich zachowań unikać?
  • Budowa sieci kontaktów i kluczowe umiejętności w zjednywaniu sobie życzliwych ci osób;
  • Jak stać się „magnetyczą osobowością”?

Case study 1: „Efekt Kennedy`ego” wg Nikolausa B. Enkelmanna

  • Miejsca i okoliczności, gdzie można poznać interesujących ludzi.

Moduł 2

  • Case study 2: Bill Clinton jako mistrz networkingu. Czego możemy się od niego nauczyć?
  • Rytuały i nawyki dobrego networkera;
  • Sztuka rozmowy i zjednywania sobie ludzi;
  • Zasady Dale`a Carnegie;
  • Networker na konferencji;
  • Networker w relacji z mediami;
  • Networker w relacji z klientem.

Moduł 3

Networking w internecie

Moduł 4

Networker z klasą, czyli savoir-vivre i etykieta w biznesie w kontaktach z ludźmi

  1. Precedencja w biznesie i życiu prywatnym;
  2. Powitania, przedstawianie się, small talk;
  3. Profesjonalna wizytówka i stosowne jej używanie.

Moduł 5

Ćwiczenia i symulacje

Dodatkowe informacje

Trener: dr Maria Pierzchała

Szkolenie trwa 5 godzin.

W cenę wliczone są przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i zaświadczenie ukończenia szkolenia.

W przypadku jeśli nie zbierze się grupa minimum trzech uczestników wówczas zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia i zaproponowania nowego dogodnego terminu. Gdyby została już dokonana wpłata jest ona niezwłocznie zwracana, gdyby klient nie życzył sobie szkolenia w innym proponowanym terminie.

Dodatkowe pytania proszę kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Cena

440,22 zł brutto

Zapisy na szkolenie

Sztuka networkingu w biznesie